Werken bij de gemeente Alphen aan den Rijn

Gemeente Alphen aan den Rijn ligt in provincie Zuid-Holland, aan de Oude Rijn tussen Leiden, Gouda, Bodegraven en Ter Aar. Wij zijn een 100.000+ gemeente en samen met de dorpen Aarlanderveen, Zwammerdam, Boskoop, Koudekerk aan den Rijn, Hazerswoude-Dorp, Hazerswoude-Rijndijk, en Benthuizen vormt Alphen aan den Rijn een gemeente.

Een gemeente met veel diversiteit in mensen, landschap, openbare ruimte en ondernemerschap. Werk dat er écht toe doet. Onze gemeente bestaat uit acht kernen en 111.000 inwoners. En we willen dat al die mensen veilig en gelukkig zijn.
'Wij leveren toonaangevende dienstverlening. Dit doen we voor mensen, door mensen, vanuit een wendbare organisatie waar het leuk werken is.' Want betere oplossingen bedenk je samen!

Contact opnemen

Heb je een specifieke vraag of wil je meer weten over werken bij Gemeente Alphen aan den Rijn?
Neem dan contact met ze op via

Stadhuisplein 1
2405 SH Alphen aan den Rijn