Werken bij de gemeente Capelle aan den IJssel

Samenwerken in hechte teams. Werk doen dat ertoe doet, met ruimte voor eigen inbreng. Én je hebt een positieve impact op het leven van Capellenaren. Spreekt dat je aan? Ontdek nu jouw mogelijkheden!

We zijn een middelgrote gemeente op een steenworpafstand van Rotterdam. Een gemeente vol stadse dynamiek. Dat biedt iedere dag nieuwe uitdagingen en daar mag jij als medewerker ‘je tanden inzetten’. Maar we kennen ook het informele van een kleinere organisatie.

Binnen de gemeente weten we elkaar altijd te vinden. Onze teams zijn collegiaal, hecht en we trekken samen op om het leven van Capellenaren te verbeteren. Daarbij zijn we altijd op zoek naar middelen en het lef om dingen anders aan te pakken.

Spreekt dit je aan? Ontdek welke mogelijkheden er voor jou zijn bij gemeente Capelle aan den IJssel.

Contact opnemen

Heb je een specifieke vraag of wil je meer weten over werken bij Gemeente Capelle aan den IJssel?
Neem dan contact met ze op via

Rivierweg 111
2903 AR Capelle aan den IJssel